all good things are wild and free

what a beautiful day

Igår blev det först spicymat hos Ronja, för att sen vid 11 dra oss ner mot stan, för att upptäcka vad Brasseriet hade att bjuda på. Det var mycket trevlig, för att inte tala om svettigt! Vi kom hem drygt 2, och jag skulle upp 7 för att jobba klockan 8. Inte alltför genomtänkt kanske. Jag tar mig nog en powernap lite senare. Jag har två saker, förutom jobb, uppbokade denna helg, och jag vet inte när någon av dom inträffar, så det kan bli många överraskningar. Det känns som om jag inte hinner med något annat än just dom sakerna jag har inplanerade, men samtidigt känner jag mig rastlös för att jag har för lite att göra. Jobbig känsla, tro mig. Kanske tar och tränar lite golf trots allt...

Jag längtar till hela nästa vecka, det blir golf för hela slanten, förutom möjligtvis söndagen. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0