all good things are wild and free

she loves you

Idag kom mamma och pappa hem från Spanien. Vi åt lunch, och sen åkte jag iväg och klippte mig. Efteråt hade jag tänkt att åka till klubben för att träna, men medan jag sitter i frisörstolen, ser jag floder som forsar ner för köpmangatan. Jag valde att åka till klubben ändå, jag tänkte att det kanske bara var en skur som skulle dra förbi fort. När jag kommer dit är det stora vattenpölar på övningsgreen, och med tanke på att det var just puttning jag hade tänkt att syssla med, ändrades mina planer drastiskt. Jag hoppas på bättre väder imorgon istället, så kanske jag kan träna då istället.

Imorgonkväll är Petter på le grand, så jag tänkte dra dit och hälsa på. Just nu sitter jag och bölar till one tree hill, gulligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0