all good things are wild and free

mmmm

Igårkväll åskade och blixtrade det så mycket att jag och Rebecka trodde att vi skulle dö. Det är ju kul att det kommer precis när man ska sova oxå.. Och regnet vräkte ner oxå.. Så sorry, mamma och pappa, det där med att inte dränka blommorna gick inte riktigt som planerat. Imorse gick jag upp 9 för att åka och lämna blod, generösa jag. Sen var jag på systembolagspremiär. Det känns bra nu. Nu sitter jag på jobbet och gör ingenting. Jag har kommit fram till att det inte är så många som vill spela golf när det är åska och regn i luften. Tur att det är golf på teve som kan roa en!

Ikväll ser jag fram emot en grillkväll med bra folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0