all good things are wild and free

fading into beautiful light

Idag var jag på ambassaden i Stockholm, för att fixa visum. Ascreepy ställe kan jag ju tala om. Höga stängsel med sånt där spiralstaket med taggar på längst upp. Det såg ut som värsta militärområdet. Och vi fick gå genom tullen för att komma in, och telefon fick vi inte heller ha med oss in. Jag hade fått en lista på alla dokument som var tvungna att vara med, och hur man skulle fixa allt. Förstås var det något papper som inte var exakt precis som det skulle, så jag höll på att dö av ångest precis innan, men det gick ju tydligen bra ändå. Jävligt moget att påstå att man typ dör om man inte har alla papper precis som det är sagt. Okej, kanske inte dör, men nästintill.. Ikväll blir det mysis med Rebecka med Harry P på bioduken. Jag vet inte hur jag ska orka, man blir liksom ganska trött när man går upp 5 på morgonen. Nu är ialf det mesta klart, bara småsaker som måste fixas. Den 2 augusti lämnar jag Sverige.


Så här tränar vi golf på Eskilstuna GK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0