all good things are wild and free

believe that dreams come true every day


BECAUSE THEY DO.

Spelade greensome med Richard idag, det gick inte alls bra. Suck. Vi hade oflyt med allt verkligen. Aldrig tur! Och jag måste nog lära mig att slå bollen rakt.. Imorgon drar jag med damerna på seriespel i Åtvidaberg. Hoppas vi lyckas hålla oss kvar i division 1, jatack! Ikväll tog jag cykeln ner till klubben och kollade på när Anna fick pris för deras tredjeplats, och tog en öl och hade det trevligt. Nu har jag packat det mesta, inte så mycket att ta med sig, men jag är förvånad hur litet jag har packat, och hur liten väska jag har med mig. För två nätter liksom, duktiga jag. Nu är jag aptrött så ska väl sova. Imorgon bitti ska jag iväg och handla lite innan avresa. Det blir en tidig morgon, sköönt. Jag vaknar ändå typ 7 varje morgon, och kan inte somna om, oavsett vad jag ställer klockan på. Sux. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0