all good things are wild and free

all night long

imorgon är jag glad för jag är leeeeedig! sovmorgon, äntligen♥ jag vet inte vad jag ska göra under dagen, men det gör ingenting. jag jobbar dock på fredag igen, men bara några timmar. måste bli klar med lite grejer denna vecka så då får man jobba helgdagar. senare på fredagen ska jag på mitt första 8årskalas på 12 år. mys! nu ska jag lägga mig, och kolla på film! jag måste säga att jag tycker det är jävligt märkligt att jag går och lägger mig tidigare när jag är ledig dagen efter, än när jag ska upp 6?! klockan är halv 10...

jag är glaaaaaaaaaaaaaaaaaaad

och på lördag ska jag på 20årspartaj för ronja som fick handla på systemet för första gången igåååååår! pusspåre♥

Kommentarer
Postat av: ronja

PUSSS! :D <3

2011-01-05 @ 22:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0