all good things are wild and free

wonderful world

jag är hyfsat obra på uppdatering för tillfället men jag orkar inte. igår jobbade jag i 14 timmar, hyfsat trött efter det. sen idag började jag efter lunch och slutade nyss. fortfarande astrött. imorse när jag gick ut genom dörren, gick jag tre steg, och BUMS så låg jag på marken. världens duns oxå så jag har haft ont i huvudet hela dagen. och bussgubben blev assur när jag inte hann ända upp till busshållsplatsen. "det är ingen jävla taxi det här", sa han. "nej, men jag ville bara göra en snöängel, för det tycker jag är så jävla kul", tänkte jag. nu är jag jävligt negativ men så får det vara. godnattttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0