all good things are wild and free

no one should ever feel the way that i feel now

Igår hade jag ganska fullt upp hela dagen. Vaknade fyra på morgonen efter att ha fått tre timmars sömn. Underbart. Runt tio åkte jag och hälsade på farbror doktorn. Halvkul möte... Runt lunch drog jag och klippte mig och senare på eftermiddagen åkte jag och nyårshandlade med Rebecka och Ronja. Jag gick och la mig nio och vaknade 12 timmar senare. Lyckan på den! Förhoppningsvis blir jag inte dödstrött halv 5 i eftermiddag denna dag oxå.

Ikväll ska jag gå på min första handbollsmatch på över ett halvår. Topp topp topp. Just nu kollar jag enmassa klänningar på nätet. Sånt är aldrig bra för plånboken...

Kommentarer
Postat av: Melanie

Doktorn? Why?

2011-12-29 @ 17:18:17
URL: http://melanief.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0