all good things are wild and free

jul jul jul

Är nu hemma efter att ha spenderat dom senaste fem månaderna i LA. Känns helt overkligt. Flygresan gick bra förutom att vi trodde att vi skulle dö några gånger men det gick ju som sagt bra tillslut. Resan kändes mycket kortare än den egentligen var, med tanke på att vi hade ställt in oss på att sitta instängda i ett flygplan i 40 år ungefär. Det kan inte vara bra för psyket... Sen dog jag även när jag skulle säga hejdå till mina fina roomies som inte är mina roomies längre. Jag får ont i magen av att tänka på det.

Jag kan inte ens fatta att det är julafton idag med tanke på att jag inte fått någon som helst förberedelse inför julen. Nu sitter jag hemma och har precis slagit in dom sista julklapparna och fyllt på högen under granen ytterligare. Jag har ätit gudomlig julskinka och tomtegröt till frukost. Väldigt efterlängtat ska jag be om att få tala om. Snart blir det Kalle Anka för hela slanten!

Igår fick jag finbesök av Rebecka, Ronja och Marcus. Det var mysigt att träffa mina bästa efter så lång tid. Det sjuka var att det kändes ungefär som om jag endast hade vart borta i tre dagar...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0