all good things are wild and free

don't cry, just say fuck you and smile

Igår drog vi en sväng till Hollywood för att fortsätta julklappshandlingen. Väl hemma igen korkade vi upp vinet, satte på musik och började packa med gråten i halsen. Det var nog ungefär det sorgligaste jag har vart med om. Idag är jag världens tröttaste och det enda jag har lust med är att ligga i sängen resten av dagen. Men trots det så måste vi tillbaks till skolan en sista gång och fixa med det sista, checka ut bland annat.

Jag kan inte fatta att vi åker hem nästintill för gott på torsdag. Fem månader. Gosh... Det är julafton på lördag och jag lyssnar just nu på julmusik för att förbereda mig lite. Om tolv dagar är det 2012.

Fem månader i en resväska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0