all good things are wild and free

don't dream it's over

Underbart att jag mår åt helvete när jag har en final imorgon och en uppsats att skriva. Aldrig tur! Ont i huvudet, mår illa som satan i stående position och ögonen rinner non stop. Mina roomies håller sig på avstånd...

I helgen har vi mycket att fixa med lägenheten och så. Och jag måste julklappshandla. Det är nästan så man skulle packa ner allt i resväskan, väga allt och sen se hur många kilo man får köpa julklappar för... Men vem orkar? Definitivt inte en sjuk jag. Igår var det tydligen lucia, det är julafton nästa vecka och om en vecka drar vi hemåt. Bara jag får vara frisk på min 12 timmars sträckflygning till Frankfurt så är jag väldigt väldigt väldigt nöjd.

Från och med imorgon kväll är mitt plugg officiellt slut.

Kommentarer
Postat av: Åsa

all lycka till vännen!!!! Kommer gå sååå bra!!! Men skippa all dålig mat nu sista tiden du har kvar o drick mycket vatten vännen!!! Det rensar ut skiten du har o ät frukt ;) lite råd från mamma Åsa ;);))))) <3 pusssss

2011-12-15 @ 08:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0