all good things are wild and free

jag får liksom ingen ordning

Om jag bara kunde sluta drömma enmassa skit så kanske jag någon gång för en gångs skull kan få en hel jävla natts sömn. Drömfångare funkar inte btw.

Igår kände jag mig frånvarande nästintill hela dagen. Började ialf dagen med att luncha med Robin som jag inte har sett på 5 månader. Mycket trevligt var det. Sen drog jag vidare till Leias tvåårskalas. Inte så mycket mer att säga om det.

Idag är en sån dag då jag bara vill dra täcket över huvudet och aldrig lämna sängen. Dock är det en halvbra dag att göra detta på med tanke på att det är nyårsafton. En liten liten pluttdag kvar av 2011. Ska träffa alla fina senare. Förhoppningsvis får det mig på bättre humör. Hej 2012. Bäst för dig att du blir ett bra år.


Rememberrrrrr.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Det var så roligt att du var här igår finaste Amandis!!!! Hoppas du hade lite trevligt iaf....:) o tack tusen för LEIAS fina fina present. Hon använde den varm o go när hon skulle sova!!!!!! Love u darling

2011-12-31 @ 08:46:24
Postat av: PeO Wågström

Den där bilden snor jag..... Tack för det :-)

2012-01-02 @ 11:48:10
URL: http://peowagstrom.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0