all good things are wild and free

död

Nu är dom första skoldagarna avklarade och den värsta paniken har börjat lägga sig. Som det ser ut nu så går jag i skolan två dagar i veckan, soft eller? Har ett par håltimmar på dessa dagar dock. Tur att Starbucks finns på skolan då, så man kan sätta sig ute i gräset och bara njuta av solen med en iced latte i handen, som btw är dödligt god. Imorgon är jag ledig, och tänker ta en lång sovmorgon. Det behövs efter endast 4 timmars sömn dom senaste två nätterna... Så imorgon tänkte jag ta mig ner till gymmet och träna en sväng. Det blir bra. Nu ska jag äta lite aspirin mot huvudvärken jag har skaffat mig, sen blir det sängen. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Love you<3

2011-08-31 @ 09:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0