all good things are wild and free

american saturday

Denna dagen består enbart av slappande och godisätande. Slog tillochmed till på en pizza. Det är ett bra sätt att avsluta ledigheten med om jag får säga vad jag tycker. Plus att det är en bra kombination att äta godis och sakna folk. Sov fyra timmar på eftermiddagen, välbehövligt. På tisdag har jag vart här i fyra veckor. Det är det sjukaste på länge. Nu känner jag faktiskt att det ska bli kul att börja skolan. Imorgon blir det en sväng till gymmet, för att bli av med all skit jag stoppar på mig idag. Nu är det dags för en film. 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag kommer alltid finnas här o peppa dig vännen, i vått o torrt! Blir bra när du börjar skolan tror jag!!! Love u o det var mysigt att prata igår! <3 pussssssss

2011-08-28 @ 08:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0