all good things are wild and free

santa barbara

Just nu sitter jag och mina roomies vid varsin dator i Santa Barbara och spelar the sims. Resan hit var inte allt för rolig. Eller själva resan var det väl inget fel på. Bara det att vi kom hit 4 timmar senare än planerat. Vi satt på busstationen, som btw var värsta terminalen, och helt plötsligt säger folket att dom inte har någon buss till Santa Barbara. Det blev tillslut en billig resa, då vi fick alla pengar tillbaks, även för hemresan. Så då känner jag att man kanske får tåla att vänta lite. Annmarie stod och väntade på stationen när vi äntligen kom fram, med kinamat som väntade hemma. Efter maten gjorde vi oss iordning, med varsin drink i handen, som vi så fint döpte till Absolut KP, för att sen dra på en liten fest. Imorse vaknade jag lite halvseg vid 11, först som vanligt. Nu har vi ätit frukost, och ska snart ta oss ut ur huset för att kolla runt vad Santa Barbara har att bjuda på. Ikväll blir det tydligen en galen fest igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0