all good things are wild and free

mmmm cheesecakes

Äntligen fick jag min sovmorgon. Vaknade först klockan 7, och tänkte: This is it, nu måste jag gå upp! Men innan jag ens hann blinka somnade jag om, och vaknade sen igen tio i elva. Lycklig blev jag när jag kollade på klockan och såg att hon inte var typ tio över 7, då jag inte ens hade märkt att jag hade somnat om.

Igår kväll gick vi till Rodeo Drive, och käkade god mat på The Cheesecake Factory. Till efterrätt delade vi på en bit av deras white chocolate raspberry truffle cheescake. Himla god var den, och den tog slut på en halv sekund. Proppmätta gick vi därifrån, vi nästan rullade ut genom dörren.

Nu ska jag nog snart dra mig ner till poolen. Later.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0