all good things are wild and free

tired

Kom precis upp från poolområdet, efter ett ganska osvalkande dopp i poolen, säkert minst 30 grader. Men vem klagar? Imorse skypade jag med mina fina Åsa och Alma. Nu är jag sådär dödligt trött igen. Jag tror nog det märktes där nere då jag varken sa flaska eller kork.

Imorse fick jag, Melanie och Jenny oss varsin hjärtattack när världens största skalbagge kommer inflygande i lägenheten. Den var säkert en decimeter mellan vingarna. Fyfan. Vi skrek som om vi aldrig hade vart med om något värre, och vi hör grannarna börjar svära och tycka att vi var väldens jobbigaste människor.

I helgen ska vi göra vår första utflykt, till kusinerna i Santa Barbara. Jag bokade precis bussbiljetter. Det ska bli kul att träffa dom, även fast det inte var så länge sen sist. Det är ju trots allt lite skillnad att för en gångs skull åka och hälsa på dom, än tvärtom.

Nu har jag precis tryckt i mig en halv ananas, vilket resulterar i en proppmätt Amanda. Så småningom ska vi dra till Rodeo Drive och se om vi ser några kända ansikten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0