all good things are wild and free

i want to get away again tonight

Shit vilken meningslös dag! Jag har vart på golfklubben hela dagen, men tror ni jag tränade? Nej, jag la mig på soffan där istället. När jag väl tänkte träna såg jag att det regnade ute, så jag tappade lusten. Sen kom solen tillbaks efter typ 10 minuter, dock var lusten fortfarande borta. Så jag la mig i soffan igen, kul liv. Jag är nog sjuk eller något. Sen när klockan slog 5 kom jag fram till att jag var hungrig, så jag åkte hem, tog något snabbt att äta ur kylen för att sen åka ner för golfträning. Synd bara att jag praktiskt taget var ensam på träningen, det var jag och bror och syster Kammerstad. Träningen gick för övrigt helt okej. Kallt som fasen dock, vart tog sommarvärmen vägen? Suger ju.

Igår spenderade jag först kvällen på Ronjas balkong med Ronnel, Mackan, glass och jordgubbar. Gott eller? Sen skulle Marcus sova så jag och Ronja drog till Max för att se Rebecka i arbete. Och där blev vi kvar alldeles för länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0