all good things are wild and free

alla vill se dig dala nu

Igår kväll drog jag och Rebecka ut till Sumpan, runt midnatt. Härlig nattur fick vi, med högsta volym på musiken i bilen. Skön kväll.

Idag började jag med att åka ner en sväng till golfklubben, och fixa lite grejer. Sen åkte jag vidare till Hälsostudion för att kolla in deras vårmingel. Mysigt, särskilt att det är så himla fint väder att man dör lite. Sen åkte jag iväg med Almis och cruisade runt lite i glidarbilen, nercabbat, idag igen! Och nu ikväll var jag nere på golfklubben igen för möte och lite träning efter det. Det är skönt att äntligen få komma igång med golfen igen, och jag hoppas verkligen jag spelar bättre iår, annars dör jag nog bokstavligen en smula inombords. Jag ska tillochmed ner och träna lite imorgon. Shit, vad har hänt med mig? Hoppas det håller i sig. Nu lyssnar jag på Håkan och bara njuter. 


Kommentarer
Postat av: Åsa

Älskar er båda!!!!!!!:) ni är sååå fina! Puss

2011-04-23 @ 22:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0