all good things are wild and free

oh happy day.

idag vaknade jag, gick sen till hälsostudion och hämtade bilen för att sen åka och hämta alma. vi åkte till tuna park och fikade. sen gick vi runt och kollade i affärer. det tog oss över tre timmar att ta oss runt ett varv! rekord måste jag säga! vi var inne i varenda affär, och vi sminkade oss och satte på nagellack! BUSIGT! sen åkte vi till stan och åt på donken. sen fick vi den mest lysande idén att gå och bowla! sen åkte vi till djurgårdsskolan! shit vilka minnen alltså! sen bar det hemåt för den lilla. sen hämtade jag päronen från vinprovningen på banken, och nu blir det bingen för min del. jag har ett jobb att sköta imorgon! puss på er♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0