all good things are wild and free

no?

nu blev jag sådär apjobbigt aptrött igen. tog just en red bull för att överleva kvällen. ska ju trots allt hämta päronen senare ikväll. delade ut evelina tidigt imorse eftersom jag skulle träna vid lunch. sen hämtade mamma mig och drog med mig på stan. jag tror aldrig att jag har känt mig så äcklig. inget smink, världens fulaste lufsbyxor, och håret ska vi inte ens tala om... och svettig och illaluktande från träningen. freeeeesh, naj? jag mådde illa. sen har jag skjutsat mamma till ölkultur och sen åkte jag hem till madde ett tag, tills hon skulle jobba. nu kommer snart rebecka hit.

fan, jag kom på att jag har öl i bilen som jag måste ta in så den inte fryser.. snön kan ta sig btw!


Kommentarer
Postat av: sofie

svar: HAHA, näe. tänk för att jag inte härmar hon! det är faktiskt hon som härmar mig, om man då orkar bry sig om nån härmar en.. tycker bara det är omoget! men jag har iallafall haft en sån här likadan tävling flera gånger innan, så.. det är inte jag som härmar hon!? så sluta säg nå lilla du! =)

2010-10-22 @ 19:58:39
URL: http://sofiegotthold.blogg.se/
Postat av: S O F I E

oj! förlåt! det var iallafall nån som hade länkat din blogg typ.. =) men förlåt igen ;p

2010-10-23 @ 07:32:11
URL: http://sofiegotthold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0