all good things are wild and free

cowboy take me away

häromdagen sa jag högt för mig själv: fan va härligt väder! och jag älskar färgerna ute när solen ligger på. dagen efter öste regnet ner. jag och min stora trut.. har ialf tvättat på hälsostudion hela dagen verkligen, och ikväll blir det träning med ronja!♥

det finns för tillfället folk som inte fattar alls vad jag försöker säga. och det spelar ingen roll hur många gånger jag säger det, det är lika svårt att fatta för det. till slut vet man liksom inte hur man ska uttrycka sig.. bajs


Kommentarer
Postat av: Ronja

snygga brudar!

gillar dock inte mina mörka ringar under ögonen, men låt gå!



puss på oss! <3

2010-10-19 @ 18:34:02
Postat av: amanda

jag tror att du kan säga det tydligare, för jag tror att den eller dom är normalbegåvade

2010-10-19 @ 20:29:30
URL: http://amandaai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0