all good things are wild and free

creativity

är trött efter en heldag med almis. men kul hade vi! jag började dagen med att gå ner till golfklubben, skulle skriva på något papper. sen fortsatte jag min promenad till djurgårdsskolan och hämtade alma. sen gick vi vidare till sveaplan och hämtade bilen, för att sen åka till tunis! vi storshoppade, haha. och fikade! myys!♥ sen åkte jag och hämta mamma på hälso och skjutsade samtidigt hem skruttan. när jag kom hem började jag och mamma skotta snö, eftersom pappa skulle komma hem. vi tänkte att han kanske ville komma in med bilen, hehe. så nu ser det ut som om någon har släppt en bomb, med halvdann skottning överallt. haha, asfult! men men, vi försökte ialf... imorgon är det jag och evelina igen, vi är ett bra team! förutom att jag hatar henne (observera att evelina är en tidning, jag är inte så elak egentligen).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0