all good things are wild and free

HEJ

nu sitter jag i mormor och lennarts hus i göteborg med robin. larmet gick på när vi kom, hoppsan hehe. men det var ingen som kom eller så.. känns bra att det inte är någon som bryr sig om det skulle vara typ inbrott eller så? vi irrade runt lite i angered centrum innan vi hittade pizzeria och så men nu är vi all set for bed! malin var förbi en stund oxå, aslänge sen jag såg henne så det var askul!

imorgon ska vi lämna grejer till volvo innan klockan 9 på morgonen, så vi åker härifrån halv 8. jag tycker robin är snäll som ville följa med! antingen fick vi välja på att åka idag och sova här, eller att börja åka 4 imorgon bitti, för att sen åka hem direkt när vi hade lämnat det. jag tycker vi valde det bästa alternativet om man säger så. så nu har vi just kollat på meet the robinsons och nu ska vi snart sova. imorgon blir en tidig morgon.

igår köpte jag en iphone, GAH! och sen var jag och kollade på almas dansavlutning. kul att dom minsta grupperna var så mycket bättre än dom stora! shit.

godnatt, pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0