all good things are wild and free

commander

har delat ut evelina idag. med rasmus för omväxlingens skull, eftersom min riktiga partner är i stockholm och lär sig göra hamburgare. men det gick ju lika bra ändå. sen stannade vi förbi hälsodtudion och gick ut med hunden, trevligt! när jag kom hem la jag mig bredvid katten på badrumsgolvet. sen låg jag där en bra stund, en halvtimme kanske? jag var så trött. sen bytte jag plats och la mig med den andra katten i fåtöljen istället. sen somnade vi. behövligt! när jag vaknade hoppade jag in i duschen för att sen skjutsa päronen till stan. nu ska jag snart göra mig iordning för kvällen.

imorgon äre feeeeeeeeeest!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0