all good things are wild and free

you're my best friend.

jag vill berätta för er om min helt underbara och fantastiska bästa vän, rebecka. hon är helt enkelt bäst. hon är allt jag har. henne kan man bara inte vara utan. ibland det enda jag litar på. hon lyssnar alltid när jag har något att berätta, förutom när hon kollar på teve. haha. jag kan prata med henne om allt. hon skulle aldrig svika, eller gå bakom ryggen på mig. hon finns alltid där för mig, och ställer alltid upp, förutom när det gäller värmekudden.. :) jag kan väcka henne mitt i natten, om jag skulle behöva. hon kommer aldrig att försvinna. det vet jag. jag mår bra med henne, och jag vet vem hon är.

hon är min bästa vän. föralltid.



Kommentarer
Postat av: alla

Fin bild <3<3<3

2010-05-04 @ 11:22:39
Postat av: din bästa vän

Det var det finaste, gulligaste, snällaste, sötaste jag läst!<3 Det kommer alltid vara vi två och vi kommer alltid finnas där för varandra, jag älskar dig min bästa vän<3<3<3

2010-05-17 @ 23:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0