all good things are wild and free

nu vill jag bli kysst sa cecilia lind.

har suttit och pluggat biologi ikväll. det behövs verkligen, men det är ju så segt. satt och lyssnade på cornelis vreeswijk samtidigt ialf. riktigt bra faktiskt, rogivande.. och igår gick jag och la mig halv 8. det var asskönt, lite jobbigt att det fortfarande var asljust ute bara.. var även på kören idag. det känns som vi börjar lära oss allt nu. men det ärjävligt mycket, men roligt har vi. och det är inte många gånger kvar till själva konserten, den 26 maj, eller rättare sagt på min mors födelsedag. nu ska jag bara komma på vilka jag ska bjuda. apropå det så måste jag oxå komma på vilka jag ska bjuda till studenten.. jag har ju då typ ingen släkt så jag lär ju sitta där med mamma, pappa och möjligtvis farmor och farfar. haha skitkul. nejdå, några andra kanske vill, eller kan, komma men ändå. puss!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0