all good things are wild and free

tyck synd om mig nu.

jag var glad. jag skulle hämta min studentklänning från posten, där jag btw har vart tre gånger idag, pga att jag har glömt saker som jag behövde där, som jag kom på när jag var där. smart jagvet. sen åkte jag och hämtade pizza. på vägen hem från det, på 70-vägen, åker en bil mitt på vägen. hon har ingen tanke på att man kanske ska hålla ut lite så att vi slipper åka in i varandra, men neeej. PANG. och så har människan mage att säga att det var mitt fel för att jag körde för långt ut, samtidigt som jag halvt ligger i diket efter krocken. jo tjena, sa jag. idiot. sen åkte jag hem och tröstade mig med pizza och godis♥

men roligt att tanten ringer klockan 11 på kvällen. hela familjen hade gått och lagt sig (y) smaart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0