all good things are wild and free

det är över nu.

vilken dag! uf-mässan är över. det man har väntat på hela året är nu över. så nu är man hur trött som helst. dagen började med att jag ställde klockan en timme senare än jag hade tänkt, vilket inte var det smartaste eftersóm jag skulle tvätta håret. så jag kastade mig in i duschen, och hann inte ens sminka mig, så jag såg väl ut som ett lik men. och sen visade det sig att jag inte alls hade behövt stressa livet av mig, för bussen var ju då förstås en halvtimme försenad.. rooligt! väl där så flöt väl det mesta på ganska bra tycker jag. lite segt att vara där i totalt 12 timmar bara men. så jag ska gå och lägga mig nu typ. natti♥


stiligt va ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0