all good things are wild and free

vi är på gång! vi är laddade, vi är tända.

sitter på modellteknik nu. jag har redan druckit 3 koppar kaffe. och klockan är inte ens 10! vi cyklade hit. det var första gången jag cyklade iår och jag blev typ skakis i benen OCH i armarna. jag måste nog börja cykla lite mer.. hur blir man skakis i armarna av att cykla liksom..? jag tränade puttning igår. det känns som om det går bättre och bättre, så vi hoppas på det. fick lite backup från folk så man får väl hoppas att jag lärde mig någonting ialf.. jag ska träna mycket nu! host.. och så fick jag veta igår att jag ska gå på kent den 17 :) roligt!

imorgon är min sista dag på dagiset. lite synd, men det känns skönt oxå. särskilt med den ångesten jag har skaffat mig.

åh till magaluf.. för dit ska vi den 17 augusti! det stavas U-N-D-E-R-B-A-R-T!

nej nu måste jag nog sätta lite fart med mitt arbete. jag ska klippa gräsmattan sen. jag planerar att få lite färg på kroppen, och gör det därför när det är som varmast! puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0