all good things are wild and free

ge mig en ny drog som tar mig någonstans.

kom hem igår från seriespelet. herregud, det var det värsta jag har vart med om. jag känner att det här med golf inte riktigt är min grej. efter den första omgången låg vi tvåa. när vi hade spelat första dagen låg vi trea, tack vare mig, tro mig! hm.. sen andra dagen spelade dom upp sig igen till andra platsen och det visade sig att det inte bara var förstaplatsen som gick upp en division, utan även andraplatsen. ojdå tänkte vi. vafan har vi där att göra?! men dom flesta var väl nöjda med det. på kvällen var det KENT som gällde!! grymt kul! efter att ha vart hemma i en cirkus en halvtimme, där jag duschade och fixade lite, åkte jag till anna där vi hade lite förkrök med några. vi beställde pizza och kollade på brittish. kvart i åtta började vi klä på oss för att bege oss till parken för att se förbandet, som sög btw.. vi gick och köpte öl och gick sen för att leta efter dom andra, då regnet börjar ösa ner. inte en tanke på att vi kanske bör ställa oss under tak utan vi går därute och blir sjöblöta. vi kom fram till att vi kanske behöver en varsin poncho. så jag och maria ställde oss under tak bad anna, som redan hade en poncho att gå och köpa en till oss. snäll! nog för att vi redan var asblöta, men vi tänkte att det kanske är bra med en ialf. sen gick vi tillbaks till dom andra som vi sen följde med och ställde oss närmare scenen. sen drog det igång. regnet vräkte ner men vi var lika lyckliga ändå. den kvällen blir oförglömlig..efteråt begav vi oss till larsson för efterfest. vi åkte sex pers i en bil för fyra. jag låg i knäet på dom i baksätet. trångt och mysigt. med dom flesta skapligt onyktra satt vi där och pratade och lyssnade på musik. det var riktigt trevligt. sen runt 1 ringde jag rebecka så hon fick komma och hämta mig och patrik. det var en trevlig kväll! mycket!

idag har jag ångest., jag vill kunna spela golf igen! om jag skulle bryta armen kanske det går efter att den har läkt. om man tänker på den där roliga historien där en är hos doktorn och ha brutit armen och säger till doktorn: "tror ni att jag kommer kunna spela fiol efter det här?" "ja, det kommer ni alldeles säkert", svarar doktorn. "bra, det kunde jag inte förut." så då kan jag istället säga: "tror ni att jag kommer kunna spela golf efter det här?" "ja, det kommer ni alldeles säkert", svarar doktorn. "bra, det kunde jag inte förut." det kanske funkar, vem vet?! haha jag är inte alls knäpp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0