all good things are wild and free

you're the voice.

oj nu har jag inte skrivit på aslänge! jag har jobbat varje vardag sen studenten. det känns sådär. men vad gör man inte..? och nu har jag asångest. det är verkligen hemskt! men det får man väl ta antar jag. men nu har jag ialf mindre än en vecka kvar på jobbet!

jag kan äntligen spela golf igen :) ni fattar inte hur glad jag är. vi ligger 2a i seriespelet btw!

i tisdags skulle jag återigen tvätta en bil, mazdan denna gång. jag tyckte att det vore lite trevligt med lite musik så jag satte på en skiva i bilen. rebecka kom och hjälpte till. snäll♥ plötsligt slutade musiken att gå. batteriet tänkte jag direkt. rebecka körde upp sin bil, och vi skulle försöka få igång motorn med hjälp av den. smart va?! vi stod där med varsin bil med motorhuvena öppna och kämpade för att hitta batterierna. hehe blondiner, vi vet! vi pratade om en som oxå bor i odlaren, leif, som vi tyckte kunde cykla förbi och hjälpa oss. när vi väl hade hittat hennes, försökte vi hitta mitt, vilket inte var det lättaste eftersom vi letade på fel ställe. det var tydligen i bagageluckan istället för därfram. så då flyttade vi bilen så den stod med bilnäsa mot bilrumpa istället för bilnäsa mot bilnäsa (y) när jag står med nosen ner i bagageluckan och försöker komma på hur sladdarna ska sitta, hör jag rebecka skrika av lycka, jag hörde dock inte vad hon sa. jag trodde hon hade fått en snilleblixt och kommit på hur man gjorde, men icke.. det var leif, precis han vi hade snackat om! snacka om när man talar om trollen!! han hjälpte oss och det visade sig inte alls vara batteriet det var fel på. det var tydligen en grej som hade blivit röd som skulle vara grön, så det fixade han till med en moj vi hade. ni förstod precis va?

nu ska jag skjutsa ner päronen till åbryggan och sen ska jag träffa folk♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0