all good things are wild and free

INTE JAG

jag kan inte hitta min mattebok, fastän jag är hur säker som helst på att jag tog hem den. jag har letat överallt verkligen! det kanske är ett tecken på att jag inte ska jobba matte just idag..? haha fast jag måste verkligen göra redovisningsuppgiften! jag får väl leta vidare. visst är det bra att man väntar till sista dagen på lovet med att plugga ? jag tycker ialf att det är genialiskt! jag får väl skriva lite loggbok ist då.. som oxå är ett måste! hehe

jag har fortfarande ont i rumpan efter pulkaåkningen i måndags! men vad gör man inte för att ha roligt :)?

igår kom människor för att basta bland annat. vi hoppade i snön :) maha, skitkul! sen åkte vi och handlade för att köpa ingredienser till sockerkakan, som vi skulle baka. vi bakade två i säkerhetsskull. haha, det blev lite över om man säger så. men men :)

jag hatar att skolan börjar imorgon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0