all good things are wild and free

I LIKE IT

age of empire är uppenbarligen inget för mig. satt och spelade med marcus och ronja igår. jag satt och byggde hus, som marcus rev ner hela tiden, medans ronja och marcus krigade mot varandra. jag var i samma lag som ronja. vi vann :) haha, eller ronja vann rättare sagt. men men. sen mitt i natten fick vi för oss att vi var hungriga så då gick vi till kebabhuset. sen skjutsade dom hem mig. tidigare den dagen hade jag, rebecka och marcus vart hemma hos mig, för att sen åka och äta på billy boys, och sen t ill ronja på coop. rebecka köpte ett fult troll, som hon fick för sig att hon skulle börja samla på :) maha. sen åkte vi hem igen. och imorse, om man nu kan kalla det det, så gick jag upp cirkus halv 2. jag är nog tröttare än jag tror..


Kommentarer
Postat av: Anonym

mitt troll var ju jättesött! :O haha

2010-01-04 @ 20:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0