all good things are wild and free

MORNING SUN

igår kväll var det öppet hus på rinman. vi stod och gjorde reklam med ecowash i övergången, i våra assnygga arbetskläder, bredvid en monter, somvi klistrade och praktiskt taget gjorde helt själva på. den blev fin ! sen stod vi vid den hela kvällen, och på dagen fixade och donade vi med allt inför kvällen, och vi störde alla lärare med att hämta och fråga enmassa saker. dom tyckte nog att vi var hur jobbiga som helst. när jag kom hem var jag astrött och somnade bums. och imorse var inte skolan så himla frestande måste jag säga. men men, jag har överlevt dagen än så länge ialf. och ikväll ska jag träna! puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0