all good things are wild and free

BAD ROMANCE

jag, rebecca och arvid har just kollat på ice age 3. det tog vi deras projektarbetstid till. bra gjort tycker jag. för att vänta på två som slutar fyra, för att sen hålla på med historian är inte roligt kan jag bara säga! men nu har arvid och becca gått, så nu sitter jag här själv ialf. men jag fick ialf låna arvids dator, så jag har något att roa mig med. och jag måste bara säga att jag är bäst på skridskor! haha not ! nu fortsätter jag ialf lite på biologin, som vi oxå ska hålla på med sen när dom slutar om ett par år eller två.. jag är hungrig.. jag undrar om kafeterian har stängt än ..? om inte så stänger den ialf om högst en kvart.. kissnödig är jag oxå, men jag känner inte för att ha med datorn in på toaletten. så jag får väl hålla mig. nu är klockan kvart i fyra !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0