all good things are wild and free

ALWAYS

för det är ju så roligt med strömavbrott. särskilt när man har en uppgift på datorn att göra till dagen efter ! men det löste ju sig ialf. och nu har vi äntligen skrivit klart alla uf-uppsatser, och dom lämnas in idag. vi är mycket nöjda. haha. alltså, tolv sidor av en, i tio exemplar. dom tänker verkligen på miljön dom där uf-nissarna. och det var bara en uppsats! vi skrev sju ! inte för att alla skulle vara 12 sidor men ändå. imorgon börjar jag ett, så det blir skönt med sovmorgon. dock blir den inte så lång, för jag ska ju liksom dela ut tidningar, i detta sköna sommarväder.. det ska bli väldigt kul.

just nu håller jag på och tuggar i mig en tuggummipåse där bästföre-datumet gick ut för 18 dagar sen (y) det är lite segt, men smaken är det inget fel på. men nu börjar jag få ont i käken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0