all good things are wild and free

A MOMENT LIKE THIS

ojojoj, snacka om att man är i tid med skolarbeten alltså.. skickade in biologin som skulle vara senast klockan 00.00 inatt, och gissa vad jag gör ! jag skickar in den precis på minuten 00.00 ! haha, bra planering säger jag bara.. men det är inte så lätt att arbeta när en ronja och en marcus har brottningsmatch bredvid, i samma säng som jag sitter och skriver i.. hehe, så jag skyller på dom :) den kom ju in ialf. och nu har eluttaget under min säng lossnat AV NÅGON MYSTISK ANLEDNING, så jag är asrädd att min säng, med mig i (!!!), ska totalfriteras och brinna upp. hur läskigt är inte det liksom ?! hjälp ! jaja, inte så mycket att göra. kan ju bara hoppas på att jag överlever natten, för jag känner liksom inte för att vecka pappa, för att säga att om han inte fixar den så dör jag, just nu mitt på natten. men imorgon, om jag överlever natten vill säga, så ska jag, ronja och marcus åka till ikea :) mysigt!<3

idag skjutsade jag rebecka till tåget till stockholm, som hon knappt hann med<3


Kommentarer
Postat av: ronja

snyggingar :) <3

2010-01-17 @ 16:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0