all good things are wild and free

DANCING WITH MYSELF

gud vilken tråkig lördag! det känns som söndag. då är det illa! nu har jag beställt ytterligare kläder från hm-katalogen. det här är inte bra alltså.. men vi får hoppas att det bara varar en kort period, då jag är shopingberoende. ikväll är det melodifestivalen. jag har inte bestämt om jag ska kolla eller inte, men det slutar säkert med att jag sitter i soffan ialf. och imorgon ska jag på golfträning. kul att vi börjar med den redan nu liksom. jag har testat massor med vårkläder ur min garderob idag, mest nytt alltså! så nu tycker jag verkligen att snön kan ta sig, och gå och dö! så jag kan ha kläderna utanför mitt rum. annars tycker jag inte riktigt att det är någon mening med nya kläder (y) nu ska jag leta i köket efter något att snaska på. puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0