all good things are wild and free

DRÖMMEN OM GULD

igår köpte jag kläder på gina för 1154 kronor, och idag för ytterligare 726 kronor ! herregud, jag som skulle spara.. och sen köpte jag oxå linser för 600 idag. så det sparandet gick ju åt skogen.. men jag deppar inte, jag har ju enmassa nya kläder nu istället! och jag är himla nöjd. och så fick man ju brynen fixade idag då. det gillar vi.

gillar inte tandläkare! kul att man får kallelse till tandläkaren dagen innan man ska dit, och så står det att om man vill byta tid, så måste man säga till senast 24 timmar innan. då har man ju inte en chans ! dom kanske har tröttnat på folk som byter tid och krånglar. haha, bra knep isf.

nu hör jag att pappa poppar popcorn ute i köket, så jag ska nog skynda mig dit, så jag oxå får lite :)<3


Kommentarer
Postat av: ronja

själv fick man sin kallelse en månad innan, tihih ^^

2010-02-05 @ 13:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0