all good things are wild and free

what a feeling.

idag har det regnat! nog för att jag hatar slask, men jag hoppas ialf att våren är på väg nu! dagen har ialf vart fullspeckad ! började dagen med att dela ut evelina, som vi gör varje fredag. sen blev det en biltvätt. idag tvättade alla, för vi tog enmassa, och då menar jag verkligen enmassa (!!!) bilder som vi ska ha lite då och då. det blev 315 stycken ! sen kan man ju diskutera om alla blev särskilt vackra eller inte men..

och nu blir det för en gångs skull lets dance med glass och rebecka♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå många? :O haha blev några av dom bra överhuvudtaget eller? :)

2010-02-28 @ 12:49:47
URL: http://saramnilsson.blogg.se/
Postat av: amanda

jarå, men efter att jag rensat alla så var det bara 205 kvar ^^ haha

2010-02-28 @ 19:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0