all good things are wild and free

kom änglar kom älvor det börjar bli kallt.

hm.. gårdagen blev ju då inte riktigt som planerat, men det slutade väl hyfsat ändå. vi började ju då festen hos sara, och sen när vi kom ner på stan var kön aplång. när vi stått i kön i drygt en halvtimme så fick vi veta att folk sa att det var smockat med folk att dom inte ens släppte in. då höll vi på att frysa fötterna av oss så vi gick för att hitta någonstans att värma oss, när vi väl hade bestämt oss för att skita i nybron. men allt var förstås stängt. så vi ringde marcus istället så fick han komma och hämta oss. vi följde med hem till honom och kollade os istället. det var den kvällen det. men det kommer väl flera. nästa onsdag är det ju hundra dagar kvar till studenten, så då är det ju oxå feest ! sånt gillas.

idag åkte vi iväg och fixade sponsring till uf-mässan. ojojoj vabra vi är! och nu jag har just dammsugit och tycker själv att jag är asduktig hehe. rebecka har just gjort en utbakad fläta på moi, och jag är glad för idag fick jag lön ! välbehövlig sådan! maha♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0