all good things are wild and free

BABY ARE YOU DOWN DOWN DOWN

allt blev plötsligt så himla jobbigt. ångesten kom fortare än kvickt, och förväntade sig att jag skulle vara beredd på det. det var jag inte. jag har gjort andra glada, men jag då? jag vet inte om jag vill. när man har en klump i magen pga av det, då känns det inte jättepositivt faktiskt. men nu kommer jag väl antagligen inte undan längre ialf s'att.. jag har ju ialf gjort andra glada. det är ju alltid något. och nu börjar jag snart gråta för att datorn är hur jävla seg som helst, och hänger sig hela jävla tiden ! jag skämtar inte. nu är inte tårarna långt inne.

jag sitter hemma själv och kollar på os. hur patetiskt är inte det?! men jag har ju ialf sura nappar att trösta mig med, för att inte tala om colan! backhoppning blev det just. ganska tråkigt faktiskt. jag vet inte ens om det är någon svensk med..? och jag tänker sitta uppe tills ma och pa kommer, dock blev planet en timme försenat förstås, men sånt får man väl ta antar jag. jag har ialf fina naglar för en gångs skull! wihue ! haha sånt gillar man!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0