all good things are wild and free

COME GIVE ME LOVE

nu är jag trött på den här snön! jag vill ha sommar! jag vill inte leva i ett ständigt mörker där man försiktigt försöker stappla med ett par steg framåt. jag vill leva i en ständig sommarbris där alla steg man tar känns lätta, och där varje andetag man tar känns som ronja rövardotters vårskrik. jag vill andas in en värmefyllt sommardoft och andas ut en storartad livsglädje. jag vill studsa fram i morgondagens våta gräs. jag vill känna det kalla vattnet från vår finaste sjö stänka i mitt ansikte. jag vill känna min ryggrd växa i takt med att jag vågar sträcka på mig. jag vill känna att den känslan ska infinna sig i mig som säger att jag trivs med den jag är. jag vill trivas med mig själv samtidigt som jag trivs med mina vänner en tidig sommarmorgon. jag vill ligga på en gräsmatta och hålla någon i handen samtidigt som vi kommer överens om vad molnen liknar. jag vill springa barfota i sommarregnet och känna duften av fuktig asfalt. jag vill att mitt barnasinne ska väckas till liv i takt med att solens strålar värmer mitt nu så kalla hjärta. jag vill inte vara omogen i en vuxen värld. jag vill känna att det är okej att ha barnasinnet kvar. jag vill känna att jag klarar mig själv. jag vill att vuxenvärlden ska låta mitt barnasinne ta över och jag vill att dessa två världar ska kombineras. jag vill få alla er därute att känna att det är okej att brista ut i ett ordentligt skrik och njuta av livet utan måsten. jag vill att alla ska våga ta fram barnet inom sig och göra det bästa av sommaren 2010. jag vill att ni ska njuta av sena kvällar och tidiga morgnar. jag vill att ni ska lägga mer tid på en sommarfrukost ute i solen tillsammans med er familj istället för alla andra måsten. jag ska göra sommaren 2010 till den bästa sommaren någonsin!♥


Kommentarer
Postat av: ronja

det låter bra :)

2010-02-20 @ 13:53:33
Postat av: Bella

Låter toppen Amanda kraaam

2010-02-21 @ 15:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0