all good things are wild and free

IF SEX WERE AN OLYMPIC SPORT WE'D HAVE WON THE GOLD

jag ska börja på wing chun! man slåss ! det är ju som gjort för mig! maha, så nu är jag astaggad! var och åt hos farmor och farfar idag. thaaai ! gottgott :) pappa håller på att tjata på mig att jag ska ta fram snöskyffeln och skotta snö! men jag anser att det är alldeles förlite snö för mig att göra det. men inatt skulle det ju typ bli en halvmeter så jag kommer nog inte undan så länge till.. och nu hoppas jag att alla är nöjda för nu ska jag ialf gå på balen. och nu har jag inget skolarbete kvar att göra innan lovet !!! nog för att lovet börjar imorgon, men ändå. det behöver vi ju inte nämna..

imorgon ska jag upp aptidigt, och dela ut tidningar. rooooligt ! svar: nej. och nu har jag tillochmed sorterat posten tills när ma och pa kommer hem. jag är duktig jag! sen att jag tog in hela veckans post idag är ju en annan femma hehe.









if i could punch you without getting in trouble, believe me, i would!












jag älskar dig<3


Kommentarer
Postat av: ronja

DET GILLAS :D

2010-02-19 @ 13:13:33
Postat av: Anonym

o jag älskar dig<3

2010-02-23 @ 13:58:54
URL: http://maddemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0