all good things are wild and free

JAG VILL HA ALLTING

jag håller på med svenskaanalys nu. gud vatråkigt detta är! men sist jag skulle göra det blev det ju strömavbrott, vilket kanske inte var hur kul som helst ! och det går ju inte direkt bättre av att datorn hänger sig hela tiden. och sega datorer och jag går absolut inte ihop. det måste vara den sämsta kombinationen någonsin! men men.. och det som oxå är asjobbigt är att jag har fått för mig att det är fredag imorgon. det har jag talat om för mig hela dagen ungefär, och varje gång kommer jag på att det är ju fan bara torsdag imorgon. ingen skön känsla precis. men morgondagen går väl förhoppningsvis ganska fort, så det kan bli lov någon gång.

JAG HAR BESTÄLLT STUDENTKLÄNNING ! :) det gillas mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0