all good things are wild and free

SÅ MYCKET BÄTTRE

igår var det harrys som gällde ! kvällen började med middag hos rebecka, och sen fortsatt förkrök hos krille. det var trevligt. efter några timmar där, bar det av till harrys. och idag vaknade jag och kände hur hela världen snurrade. att vara bakis är inget att rekomendera, särskilt inte när man vet hur mycket man måste plugga! men jag har för en gångs skull inte ont i huvudet! det gillar vi! btw så har jag väärsta träningsvärken i benen och armarna ! jag kan knappt sitta. men det försvinner väl säkert snart. just nu har jag problem. jag verkligen måste plugga, men det finns så mycket annat jag vill göra idag oxå. men det får väl vänta antar jag. men ikväll är det fest med madeleine moberg som fyller år på måndag! jag har dock ingen aning om hur jag ska komma dit, men det löser sig säkert. och nu tycker jag allt att vintern får ta och ge sig. jag är trött på all snö nu. och särskilt nu när min garderob är fylld med nya vårkläder. så jatack, lite vår skulle inte sitta helt fel!♥


Kommentarer
Postat av: ronja

det är inge kul att vara bakis och illamående när man ska jobba och sitta i kassan klockan 9 på morgonen :(

2010-02-13 @ 17:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0