all good things are wild and free

tonight is what it means to be young.

ikväll blir det nybron ! och kvällen börjar med förfest hos sara, och sen får vi se vart kvällen bär. så nu gäller det att tagga till. så jag ska nu gå och blåsa och platta håret. sen ska sminket och outfiten på. men jag har ingen aning vad jag ska ha på mig. så vi får väl se vad det blir. det känns som om jag har samma hela tiden. och hur kul är det liksom..? snart känner väl folk igen en för att man alltid har ett visst klädesplagg på sig. och det känns ju sådär liksom. men jag får väl gräva fram något. och så hoppas vi att den här kvällen blir oförglömlig!♥

finaste låten!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0