all good things are wild and free

paper planes?

såja, kom till mormor och lennart för ett tag sen. dagen började liksom gårdagen med att vi åkte till flygplatsen för att kolla om planen gick överhuvudtaget. lyckligtvis fick vi glada nyheter denna gång. elin checkade in sitt bagage, men jag var dock tvungen att vänta tills senare.. segt! men vi gick och satte oss och åt lite "lunch" eller vad man nu kallar yoghurt med kex i vid 13tiden? när elin skulle gå satte jag mig och läste ur min bok, och väntade på att få checka in. sen fick vi vänta i typ 2 år på att gaten skulle öppnas. planet blev 1 timme försenat. vi landade på landvetter, men skulle egentligen ha landat på säve, och dom sa varför på en engelska jag inte förstod... när jag fått bagaget gick jag ut för att hitta en fin taxi som kunde ta mig till angered. 522 spänn, BAH! nu är jag trött, och jag orkar inte med sjstrul imorgon när jag ska åka hemmmmm. godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0