all good things are wild and free

amazingggggg

och hon ar vidare!!!! tummen upp for det! vi har vart ute och gatt runt i omradet, ner och upp for alla backarna, men det var trevligt. och solen sken, plus for det.  jag undrar hur manga mil sammanlagt jag har gatt denna veckan?! nu har jag just duschat, vilket var valbehovligt efter dagens runda! tror ni inte att jag star under en palm och vantar pa att folket ska sla ut, och att det faller ner en stor gren (?), eller vad det nu var, precis bredvid lilla mig sa jag far allt skrap stanker upp over hela mig! jo, saklart! alla skrattade... haha, jo men lite kul var det val antar jag. den bjuder jag pa.

IKVALL BLIR DET PIZZA!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0